ZWYCIĘSTWO JEST KONSEKWENCJĄ
Aktualności
Logo
Relacje z obozów w Pustyni i Głuchołazach (+foto)
2014-08-27

Po raz kolejny nasze wakacje obfitowały w atrakcyjne wyjazdy na obozy sportowe. Podobnie jak w zeszłym roku, także w tym na zgrupowania wysłaliśmy dwa turnusy, z których jeden pojechał na wschód (Pustynia), a drugi na zachód (Głuchołazy). Oto, co nasi wychowankowie porabiali na swoich wyjazadch.

Obóz w Głuchołazach odbył się w dniach od 9 do 18 sierpnia, a uczestniczyli w nim wychowankowie z roczników 2000 i 2001. Drużyna pod wodzą trenera Huberta Szumniaka była zakwaterowana w ośrodku "Banderoza". Do dyspozycji mieliśmy: boiska do siatkówki plażowej, siatkonogi i koszykówki, basen, saunę, jaskinię solną, salę telewizyjną ze stołem do tenisa stołowego, mini-zoo, kafejkę internetową. Treningi odbywały się na sztucznej nawierzchni w Mikulovicach (Czechy) oraz na boisku trawiastym w Bodzanowie. Podczas zgrupowania rozegraliśmy trzy mecze szkoleniowe: z Dragonem Warszawa (2000/2001) wygraliśmy 3:1, z Włókniarzem Konstantynów Łódzki (rocznik 1999) przegraliśmy 3:0, z Calsią Kalisz (rocznik 1999/2000) przegraliśmy 1:0. Tradycyjny konkurs czystości wygrał pokój w składzie: Wojtek Grudziński, Patryk Kosowski, Patryk Pawela, Jakub Szumniak. Turniej tenisa stołowego, po zacietej walce wygrał Kacper Łaski, drudie miejsce zdobył Dawd Celmer, a trzecia lokata przypadła Szymkowi Cholewie. Chłopcy świetnie bawili sie również podczas wirtualnej gry na X-Box. Dobrym sposobem na zwiedzenie okolicznych Gór Opawskich była wycieczka na Kopę Biskupią - najwyższy szczyt opolszczyzny. Prawie trzygodzinna marszruta, z postojem w schronisku oraz na szczycie uwieńczonym 18-metrową wieżą widokową, zakończyła się zakupami w Zlatych Horach w Czechach. Atmosfera na obozie była doskonała. Udział w dyskotekach organizowanych w ośrodku zaowocował nowymi znajomościami młodzieży z różnych regionów naszego kraju. Na zakończenie obozu piekliśmy kiełbaski przy wspólnym ognisku i śpiewie.

Obóz w Pustyni odbył się w dniach od 16 do 22 sierpnia, a uczestniczyli w nim wychowankowie z roczników 2002, 2003 oraz kilka osób z 2004 i 2005 (łącznie 35 osób). Byliśmy zakwaterowani w ośrodku, przy którym były 3 boiska z bardzo dobrą nawierzchnią, boiska do siatkonogi, piłki plażowej i korty tenisowe. Trenowaliśmy dwa razy dziennie, a po zajęciach był czas na konkursy czy gry w ping-ponga, cymbergaja i piłkarzyki. Podczas pobytu nasze grupy, podzielone na 3 roczniki rozegrały po 2 sparingi, m.in. z takimi drużynami jak: DAP Dębica, SEMP Warszawa, czy PULKS Pustynia. Nie zabrakło także rywalizacji w różnych konkursach i turniejach, a wyróżnione osoby prezentujemy poniżej. W trakcie pobytu wybraliśmy się także na basen do Pustkowa - jest to nowoczesny kompleks, w którym dzieci spędziły radosne 1,5 godziny. Po dobrze przepracowanym tygodniu wróciliśmy w dobrym humorze, gotowi na jesienną rundę piłkarską.

Wyróżnione osoby podczas pobytu w Pustyni:

Turniej tenisa stołowego

1. Mateusz Kosowski
2. Mikołaj Bużyk
3. Jakub Szczelina

Konkurs wiedzy o piłce nożnej
Kategoria 2002

1. Szymon Miziołek, Filip Nowak, Łukasz Nowak
2. Maciej Wojdyło, Szymon Ciołkosz, Łukasz Biela, Bartosz Patyk
3. Kacper Kikla, Oskar Chechelski

Zdjecia z obozu w Pustyni można już oglądać w naszej GALERII.  Te z Głuchołaz opublikujemy niebawem.