Wychowanków przybywa, grup treningowych przybywa, więc musimy nadążyć sprzętowo. Kilka lat temu ogłosiliśmy bardzo owocną akcję "Poda(ru)j Piłkę", dzięki której udało nam się pozyskać ponad 90 piłek. Dziś niektóre z tych piłek już się zniszczyły, a liczba naszych wychowanków się niemal podwoiła. Wymusza to na nas potrzebę nadążania z zakupem nowych piłek. I tak się stało ostatnio, kiedy to zakupiliśmy 40 nowych egzemplarzy marki Select (jak na zdjęciu). Dzięki temu zakupowi obecnie w dalszym ciągu trzymamy się planu, że na trening każde dziecko ma swoją piłkę (jeśli jest taka potrzeba) i może komfortowo podnosić swoje umiejętności. Zakupu dokonaliśmy ze środków zebranych w ramach akcji 1% za rok 2012 (zgodnie z obietnicą, że pieniądze zebrane w ten sposób przekazywane będą na inwestycje w sprzęt).