Miło nam poinformować, że uzbieraliśmy odpowiednią liczną grupę na wyjazd do Warszawy, w związku z czym informujemy, że wyjazd się odbędzie. W związku z tym przekazujemy garść wytycznych z którymi należy się zapoznać. Koordynatorem wyjazdu ze strony naszej Szkoły jest trener Zbigniew Pawela, więc w sprawach wyjazdu prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny.
Lista osób, które są zapisane:
1.Białas Przemysław
2.Bil Wiktor
3.Bohonos Kamil
4.Bugno Jakub
5.Chechelski Oskar
6.Ciołkosz Szymon
7.Garlacz Jan
8.Kikla Kacper
9.Kuglin Konrad
10.Mazur Gabriel
11.Paczuski Patryk
12.Paliwoda Filip
13.Poznański Bartosz
14.Szafran Maciej
15.Szczepański Filip
16.Szopa Kamil
17.Szumniak Michał
18.Talowski Dawid
19.Tekielak Patryk
20.Waligóra Wiktor
21.Widlarz Mikołaj
22.Wilczak Damian
23. Kochański Mateusz
24. Pidło Cyprian
25. Bartuś Paweł
26. Bartuś Piotr
+ 2 osoby dorosłe (Krzysztof Poznański i Jakub Wilczak)
Opiekunowie:
1. Pawela Zbigniew (nr telefonu 660618033)
2. Wilczak Rafał
Łącznie 30 osób.
Wyjazd w sobotę 5 kwietnia o godz. 7:00 (zbiórka przy bramie stadionu w Libiążu o godz. 6:45).
Powrót w niedzielę 6 kwietnia w godzinach nocnych (około północy) - dokładna godzina zostanie podana na naszej stronie internetowej, jak już grupa będzie w drodze powrotnej (można też dzwonić do trenera i pytać).
Ramowy plan wycieczki:
SOBOTA
g. 12 - przyjazd na miejsce i rozpakowanie
g. 13 - mecz sparingowy z UKS Ołtarzew
g. 15 - obiad
g. 16 - czas wolny, wspólna integracja, kino, wieczorne grillowanie
NIEDZIELA
rano (godzina do ustalenia) - zwiedzanie wybranym miejsc (Centrum Nauki Kopernik / Stadion Narodowy, Starówka lub inne - zależnie od dostępności)
g. 18 oglądanie meczu Ekstraklasy Legia Warszawa - Zawisza Bydgoszcz na Pepsi Arena,
g. 20 wyjazd do Libiąża
Inne informacje:
- grupa będzie miała nocleg w salce parafialnej w Ołtarzewie (na materacach i łóżkach polowych),
- wyżywienie będzie zorganizowane przez miejscowych rodziców,
- przekazanie dzieciom wartościowych urządzeń typu telefon, ipad itp. dokonywane jest na własne ryzyko (organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie lub zniszczenie tego typu urządzeń).
Koszt wyjazdu od osoby: 100 zł + 30 zł kieszonkowe na posiłki (z tych pieniędzy opłacone zostaną przygotowane posiłki + ewentualna wizyta w McDonalds w drodze powrotnej). Pieniądze będą zbierane przez trenera w dniu wyjazdu tzn. w sobotę od 6:45.
Rzeczy niezbędne do zabrania dla uczestników wyjazdu:
- legitymacja szkolna lub inny dokument tożsamości
- buty do gry (korki) oraz ochraniacze
- komplet ubrań na 2 dni (w tym dres i pidżama)
- przybory toaletowe (ręcznik, szampon, szczoteczka i pasta itp.)
- klapki lub pantofle (wedle uznania)
- poduszka typu "jasiek" oraz koc (na potrzeby noclegu w salce parafialnej)
uwaga - bardzo prosimy nie zabierać na wyjazd twardych walizek podróżnych (zajmują dużo miejsca). Prosimy o zabranie miękkich torb sportowych i tylko niezbędnej ilości rzeczy.
W razie pytań prosimy o kontakt z trenerem Pawelą.